Ben Kimim?

Sayfayı Yazdırın
send email

Hep bu soruyu sordum kendime. Ben Kimim sorusu ile başlayan kendimi bilme, keşfetme, deneyimleme ve ifade sürecime baktığım zaman, şimdi bana rüya imiş gibi görünen yaklaşık 23 yılı geride bıraktığımı görüyorum.

Turizm ve otelcilik sektöründe geçirdiğim çalışma hayatım boyunca, yaşamımı yönlendiren en temel itki olan ‘Ben Kimim’ sorusunun cevabı peyderpey kendisini bana açarken, işim, ilişkilerim ve hayatım, kelebek olmak üzere kozasından çıkmakta olan bir tırtıl misali benimle birlikte değişti. Ruhsal, zihinsel, duygusal ve yaşamsal tüm bu bağların ve bağımlılıkların kopma ve bırakılma süreci, tutunduğum ölçüde yaşadığım sancılarla dolu olduğu kadar, yeni ve gerçek olana açılmanın getirdiği bırakışın sunduğu tanımsız biliş ve anlayışlarla geçti.

Kendime giden yolda birçok ruhsal yöntem, yol ve uygulamaları araştırdım ve deneyimledim. Ve gerçek olanın, bakmayı herkesin en sona bıraktığı yerde, yani kendimde olduğunu deneyimlerimle bildim. Tüm külliyat, öğreti ve yöntemler “size şah damarınızdan daha yakınım” ifadesinin vurguladığı hakikatin içinde eridi gittiler.

Şimdi, kendimi ifade sürecimde, aynı gerçeği kendi özgünlükleri ile keşfetme yolunda olan varlıklarla, bilişimi ve deneyimlerimi paylaşmak, beni yeni mecralara taşıyor. Her zaman için bana en çok haz veren şey, hakikate giden yolda yolumun kesiştiği varlıklarla yaşadığım, o aynı özün bir diğerine gerçek dokunuşunu hissetmek ve deneyimlemek oldu. Beni motive eden ilham ve bilişi, yazılarım, çalışmalarımız ve gündelik hayatın sıradanlığında yaşıyor ve paylaşıyor olmak çok keyifli.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
^ Başa dön